IRAN LAND'S REPORT           گزارش به خاک ایران
سیامک مهر
Sunday, October 31, 2004

 

1000



Saturday, October 30, 2004

 

کفتار

یوم الکفتار

آيت الله خمينی در ۳۰ آذر ۱۳۶۳ به مناسبت ميلاد مسعود و بابرکت رحمه للعالمين رسول اکرم حضرت محمد مصطفی فرمودند:

« یوم الله روزی است که امیرالمومنین(ع) شمشیرش را کشید و خوارج را از اول تا به آخر درو کرد و تمام شان را کشت. ایام الله روزهایی است که خدای تبارک و تعالی یک زلزله ای را وارد می کند، یک سیل را وارد می کند، یک توفانی را وارد می کند، به این مردم شلاق می زند که آدم بشوند. امیرالمومنین اگر قرار بود مسامحه بکند شمشیر نمی کشید تا هفتصد نفر را بکشد. در حبس ما هم بیش تر این اشخاص که هستند مفسدند. اگر ما آن ها را نکشیم هر کدام شان که بیرون می روند آدم می کشند. آدم نمی شوند این ها. شما آقایان علما چرا فقط سراغ احکام نماز و روزه می روید. چرا هی آیات رحمت را در قرآن می خوانید و آیات قتال را نمی خوانید. قرآن می گوید بکشید، بزنید، حبس کنید. چرا شما فقط همان طرفش را گرفته اید که صحبت از رحمت می کند. رحمت مخالفت با خداست. محراب یعنی مکان حرب. یعنی میدان جنگ. از محراب ها باید جنگ پیدا شود. چنان که بیش تر جنگ های اسلام از محراب ها پیدا می شد. پیغمبر شمشیر دارد تا آدم بکشد. ائمه ما همگی جندی و نظامی بودند. همگی جنگی بودند، شمشیر می کشیدند، آدم می کشتند... ما خلیفه می خواهیم که دست ببرد، حد بزند، رجم کند. همان طور که رسول (ص) دست می برید، حد می زد، رجم می کرد و همان طور که یهود بنی قریظه را چون جماعتی ناراضی بودند قتل عام کرد. اگر رسول الله فرمان داد که فلان محله را بگیرید، فلان خانه را آتش بزنید، فلان طایفه را از بین ببرید، حکم به عدل فرموده است... زندگی بشر را باید به قصاص تامین کرد، زیرا حیات توده زیر این قتل قصاص خوابیده است. با چند سال زندان کار درست نمی شود. این عواطف کودکانه را کنار بگذارید...»




Friday, October 29, 2004

 


بسم الرحیم

ماه ماه رمضان است. نصفش رفته؛ نصف دیگرش هم خواهد رفت. وای به روز کسی که، نصفش را خورده باشد و آن نصف دیگرش را هم بخورد!





Friday, October 22, 2004

 


از شاه زی فقیه چنان بود رفتنم
کز بیم مور در دهن اژدها شدم

( ناصرخسرو )

زاهد چه بلایی توکه این رشته تسبیح
از دست تو سوراخ به سوراخ گریزد

( ؟ )

امت امام خود را هرگز ندیده باشند
تصویرروی اورا درماه دیده باشند
پرسیدم ازحکیمی ازعلتش چنین گفت
گویا فضا نوردان در ماه ریده باشند

( ؟ )





Monday, October 18, 2004

 


دهان مؤمن روزه دار بسیار شبیه است به مقعد بیماری که یبوست دارد: هم خشک است و هم بوی گند می دهد!

در ماه رمضان مسلمان های بیمار به انحاء مختلف برای افراد مزاحمت ایجاد می کنند. با هر شخصی که روبرومی شوند تا ندانند طرف روزه است یا نه، آرام نمی گیرند. وقتی هم دریافتند روزه نیستی تازه سوال های نامربوط و ابلهانه ایشان شروع می شود.
از طرفی حکومت اسلامی تمامی رستوران ها و اغذیه فروشی ها را در این ماه نکبت و جهل و جادو تعطیل می کند. خوردن و نوشیدن که نیاز طبیعی هر موجود زنده ایست در این ماه به یک گناه قابل مجازات تبدیل می شود. مسلمان های بیمار با تظاهر به روزه داری، رفتار طبیعی دیگران را تظاهر به روزه خواری می نامند.
آخوند بداندیش امروز که فهمیده دیگر با محتوای گندیدهء اسلام قادر نیست کسی را فریب دهد به طور مداوم و با حجم زیاد در تنور شکل و مناسک و مراسم اسلام می دمد. وقتی می بیند مساجد و حسینیه ها و تکیه ها از مردم تهی گشته و اکثریت عظیم مردم برای مقدساتش ارزشی نمی شناسند، همهء دیوانه بازی هایش را به کوچه و خیابان کشانده است. بر سر هر کوی و محله خیمه میزند، مرده هایش را در پارک ها و میادین و مکان زندگی ما چال می کند، عرعر و عربده اش را از ده ها کانال و شبکه رادیو و تلوزیون و مسجد و مهدیه بر سر ما آوار می کند و ...
ماه رمضان، ماه آخوند، ماه دروغ، ماه بیکاری و بیکارگی و مزاحمت مسلمانان است.




Saturday, October 16, 2004

 


بانوی مین جمع کن!

سرکارخانم شیرین عبادی وقتی در سرزمین خودش هزارجورفلاکت و نکبت مردمش را ذلیل کرده یا برای تروریست های زندانی درگوآنتانامو دل می سوزاند ویا به فکر جمع آوری مین های پراکنده است. این تلاش ها درجای خودش شاید به دردی بخورد، اما چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
بعضی ازکارهای ایشان واقعاً انسان را حیران میکند. حجابش را نمی گویم که از رفتارهای آدمی دو فکری است که ریاکاری در آن کاملاً مشهود است و با یک دنیاً توجیهات خر رنگ کن هم بخورد کسی نمی رود. ولی آنجا که درقضیه جنایت باراعدام عاطفه رجبی به اصل نود تعذیرا ت اسلامی استناد میکند و معتقد است این قانون درست اجرا نشده، آدم سرش شاخ در می آورد. این اصل وقتی که درست اجرا بشود تازه شرارت وپلیدی فکر موجود درآن آشکار می شود. یعنی این خانم نمی دانست که چگونه مادر زهرا کاظمی را ساخته بودند که مدام در دادگاه بگوید قصاص می خواهم قصاص می خواهم ؟ به گمانم در دفاع از ژیلا دختر بچه مریوانی نیز به دنبال کسب مشروعیت برای یکی دیگر از ناقانون های حکومت اهریمنی اسلام باشد. وگرنه شلنگ تخته انداختن اینور و آنور دنیا وازاین مهمانی به آن جشن رفتن کیفش بیشتر است.






Thursday, October 14, 2004

 


از جنایتی دیگر جلوگیری کنید!

یک بار دیگر آخوند بوزینه برای جنایتی دیگر آماده می شود. قرار است بر مبنای شریعت زشت محمدی دختر بچه ای سیزده ساله را در شهر مریوان سنگسار کنند. منبع خبر: پیک ایران
در پخش و انعکاس این خبر کوتاهی نکنید.





Wednesday, October 13, 2004

 

ارزش دانش و دانایی!

ابوريحان بيرونی در ديباچهء كتاب تحديد نهايات الاماكن لتصحيح مسافات المساكن می ‏نويسد:

«چون در كار مردم ‏اين روزگار می نگرم، می ‏بينم كه همگان در همه جا سيمای نادانی به خود گرفته‏اند و با اصحاب فضل دشمنی می ‏ورزند و هر كس را كه به زيور دانش آراسته است می ‏‏آزارند و گونه گونه ستم و بيداد در بارهء او روا می ‏دارند. (...) در‏اين باره بر مركب هم چشمی ‏سوارند و از هر فرصتی برای بيشتر نمودن ‏اين آزمندی بهره می ‏گيرند و كار به جايی كشيده است كه يكباره دانشها را ترك گفته‏اند و به خدمتگزاران دانش بيزاری می ‏نمايند. كسانی از ‏ايشان كه در‏اين راه زياده ‏روی پيشه كرده‏اند، دانش را به گمراهی نسبت می دهند تا همانندان نادان خود را به آن دشمن سازند و به آن رنگ بد دينی می ‏زنند.»




Monday, October 11, 2004

 

اعلاميه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد
مصوبه دهم دسامبر، 1948

مقدمه:
از آنجا که شناسایی حيثيت ذاتی کليه اعضای خانواده بشری و حقوق يکسان و انتقال ناپذير آنان اساس آزادی، عدالت و صلح را در جهان تشکيل ميدهد،
از آنجا که عدم شناسایی و تحقير حقوق منتهی به اعمال وحشيانه ای گرديده است که روح بشريت را به عصيان واداشته و ظهور دنيایی که در آن افراد بشر در بيان و عقيده، آزاد و از ترس و فقر فارغ باشند به عنوان بالاترين آمال بشر اعلام شده است،
از آنجا که اساساً حقوق انسانی را بايد با اجرای قانون حمايت کرد تا بشر به عنوان آخرين علاج به قيام بر ضد ظلم و فشار مجبور نگردد،
از آنجا که اساساً لازم است توسعه روابط دوستانه بين ملل را مورد تشويق قرار داد،
از آنجا که مردم ملل متحد، ايمان خود را به حقوق اساسی بشر و مقام و ارزش فرد انسانی و تساوی حقوق مرد و زن مجدداً در منشور اعلام کرده اند و تصميم راسخ گرفته اند که به پيشرفت اجتماعی کمک کنند و در محيطی آزادتر وضع زندگی بهتری بوجود آورند،
از آنجا که دول عضو متعهد شده اند که احترام جهانی و رعايت واقعی حقوق بشر و آزاديهای اساسی را با همکاری سازمان ملل متحد تامين کنند،
از آنجا که حسن تفاهم مشترکی نسبت به اين حقوق و آزاديها برای اجرای کامل اين تعهد، کمال اهميت را دارد،
مجمع عمومی اين اعلاميه جهانی را آرمان مشترکی برای تمام مردم و کليه ملل اعلام می کند تا جميع افراد و همه ارکان اجتماع، اين اعلاميه را دائماً در مد نظر داشته باشند و مجاهدت کنند که بوسيله تعليم و تربيت، احترام اين حقوق و آزاديها توسعه يابد و با تدابير تدريجی ملی و بين المللی، شناسایی و اجرای واقعی و حياتی آنها چه در ميان خود ملل عضو و چه در بين مردم کشورهایی که در قلمرو آنها می باشند تامين گردد.
________________________________________
ماده 1
تمام افراد بشر آزاد به دنيا می آيند و از لحاظ حيثيت و حقوق با هم برابرند. همه دارای عقل و وجدان می باشند و بايد نسبت به يکديگر با روح برادری رفتار کنند.
________________________________________
ماده 2
الف/ هر کس می تواند بدون هيچگونه تمايز مخصوصاً از حيث نژاد، رنگ، جنس، زبان، مذهب، عقيده سياسی يا هر عقيده ديگر و همچنين مليت، وضع اجتماعی، ثروت، نسب يا هر موقعيت ديگر از تمام حقوق و کليه آزاديهایی که در اعلاميه حاضر ذکر شده است بهره مند گردد.
ب/ بعلاوه هيچ تبعيضی به عمل نخواهد آمد که مبتنی بر وضع سياسی، اداری و قضایی يا بين المللی کشور يا سرزمينی باشد که شخص به آن تعلق دارد، خواه اين کشور مستقل تحت قيمومت يا غيرخود مختار بوده يا حاکميت آن به شکلی محدود شده باشد.
________________________________________
ماده 3
هر کس حق زندگی، آزادی و امنيت شخصی دارد.
________________________________________
ماده 4
احدی را نمی توان در بردگی نگاهداشت و داد و ستد بردگان به هر شکلی که باشد ممنوع است.
________________________________________
ماده 5
احدی را نمی توان تحت شکنجه يا مجازات يا رفتاری قرار داد که ظالمانه و يا برخلاف انسانيت و شئون بشری يا موهن باشد.
________________________________________
ماده 6
هر کس حق دارد که شخصيت حقوقی او در همه جا به عنوان يک انسان در مقابل قانون شناخته شود.
________________________________________
ماده 7
همه در برابر قانون مساوی هستند و حق دارند بدون تبعيض و بالسويه از حمايت قانون برخوردار شوند. همه حق دارند در مقابل هر تبعيضی که ناقض اعلاميه حاضر باشد و بر عليه هر تحريکی که برای چنين تبعيضی به عمل آيد بطور تساوی از حمايت قانون بهره مند شوند.
________________________________________
ماده 8
در برابر اعمالی که حقوق اساسی فرد را مورد تجاوز قرار بدهد و آن حقوق به وسيله قانون اساسی يا قانون ديگری برای او شناخته شده باشد، هر کس حق رجوع موثر به محاکم ملی صالحه دارد.
________________________________________
ماده 9
احدی را نمی توان خودسرانه توقيف، حبس يا تبعيد نمود.
________________________________________
ماده 10
هر کس با مساوات کامل حق دارد که دعوايش بوسيله دادگاه مستقل و بيطرفی منصفانه و علناً رسيدگی بشود و چنين دادگاهی در باره حقوق و الزامات او يا هر اتهام جزایی که به او توجه پيدا کرده باشد، اتخاذ تصميم بنمايد.
________________________________________
ماده 11
الف/ هر کس که به بزه کاری متهم شده باشد بی گناه محسوب خواهد شد تا وقتی که در جريان يک دعوای عمومی که در آن کليه تضمينهای لازم برای دفاع او تامين شده باشد تقصير او قانوناً محرز گردد.
ب/ هيچکس برای انجام يا عدم انجام عملی که در موقع ارتکاب، آن عمل به موجب حقوق ملی يا بين المللی جرم شناخته نمی شده است محکوم نخواهد شد.
________________________________________
ماده 12
احدی در زندگي خصوصی، امور خانوادگی، اقامتگاه يا مکاتبات خود نبايد مورد مداخله خودسرانه واقع شود و شرافت و اسم و رسمش نبايد مورد حمله قرار گيرد. هر کس حق دارد که در مقابل اينگونه مداخلات و حملات مورد حمايت قانون قرار گيرد.
________________________________________
ماده 13
الف/ هر کس حق دارد که در داخل هر کشوری آزادانه عبور و مرور کند و محل اقامت خود را انتخاب نمايد.
ب/ هر کس حق دارد هر کشوری و از جمله کشور خود را ترک نمايد يا به کشور خود باز گردد.
________________________________________
ماده 14
الف/ هر کس حق دارد در برابر تعقيب، شکنجه و آزار، پناهگاهی جستجو کند و در کشورهای ديگر پناه اختيار کند.
ب/ در موردی که تعقيب واقعاً مبتنی به جرم عمومی و غير سياسی يا رفتارهایی مخالف با اصول و مقاصد ملل متحد باشد، نمی توان از اين حق استفاده نمود.
________________________________________
ماده 15
الف/ هر کس حق دارد که دارای تابعيت باشد.
ب/ احدی را نمی توان خودسرانه از تابعيت خود يا از حق تغيير تابعيت محروم کرد.
________________________________________
ماده 16
الف/ هر زن و يا مرد بالغی حق دارد بدون هيچگونه محدوديت از نظر نژاد، مليت، تابعيت يا مذهب با همديگر زناشویی کنند و تشکيل خانواده دهند. در تمام مدت زناشویی و هنگام انحلال آن، زن و شوهر در کليه امور مربوط به ازدواج دارای حقوق مساوی می باشند.
ب/ ازدواج بايد با رضايت کامل و آزادانه زن و مرد واقع شود.
ج/ خانواده رکن طبيعی و اساسی اجتماع است و حق دارد از حمايت جامعه و دولت بهره مند شود.
________________________________________
ماده 17
الف/ هر شخص منفرداً يا بطور اجتماع حق مالکيت دارد.
ب/ هيچکس را نمی توان بدون مجوز قانونی از مالکيت محروم کرد.
________________________________________
ماده 18
هر کس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب بهره مند شود. اين حق متضمن آزادی تغيير مذهب ياعقيده و همچنين متضمن آزادی اظهار عقيده و ايمان مي باشد و نيز شامل آزادی تعليمات مذهبی و اجرای مراسم دينی است. هر کس مي تواند از اين حقوق منفرداً يا مجتمعاً بطور خصوصی يا بطور عمومی برخوردار باشد.
________________________________________
ماده 19
هر کس حق آزادی عقيده و بيان دارد و حق مزبور شامل آن است که از داشتن عقايد خود بيم و اضطرابی نداشته باشد و در کسب اطلاعات و افکار و در اخذ و انتشار آن، با تمام وسایل ممکن و بدون ملاحظات مرزی، آزاد باشد.
________________________________________
ماده 20
الف/ هر کس حق دارد آزادانه مجامع و جمعيتهای مسالمت آميز تشکيل دهد.
ب/ هيچکس را نمی توان مجبور به شرکت در اجتماع کرد.
________________________________________
ماده 21
الف/ هر کس حق دارد که در اداره امور عمومی کشور خود، خواه مستقيماً و خواه با وساطت نمايندگانی که آزادانه انتخاب شده باشند شرکت جويد.
ب/ هر کس حق دارد با تساوی شرايط به مشاغل عمومی کشور خود نايل آيد.
ج/ اساس و منشاء قدرت حکومت، اراده مردم است. اين اراده بايد به وسيله انتخاباتی ابراز گردد که از روی صداقت و بطور ادواری صورت پذيرد. انتخابات بايد عمومی و با رعايت مساوات باشد و با رای مخفی يا طريقه ای نظير آن انجام گيرد که آزادی رای را تأمين نمايد.
________________________________________
ماده 22
هر کس به عنوان عضو اجتماع حق امنيت اجتماعی دارد و مجاز است بوسيله مساعی ملی و همکاری بين المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را که لازمه مقام و نمو آزادانه شخصيت اوست با رعايت تشکيلات و منافع هر کشور به دست آورد.
________________________________________
ماده 23
الف/ هر کس حق دارد کار کند، کار خود را آزادانه انتخاب نمايد، شرايط منصفانه و رضايت بخشی برای کار خواستار باشد و در مقابل بيکاری مورد حمايت قرار گيرد.
ب/ همه حق دارند که بدون هيچ تبعيضی در مقابل کار مساوی، اجرت مساوی دريافت دارند.
ج/ هر کس که کار می کند به مزد منصفانه و رضايت بخشی ذيحق می شود که زندگي او و خانواده اش را موافق شئون انسانی تأمين کند و آن را در صورت لزوم با هر نوع وسایل ديگر حمايت اجتماعی، تکميل نمايد.
د/ هر کس حق دارد که برای دفاع از منافع خود با ديگران اتحاديه تشکيل دهد و در اتحاديه ها نيز شرکت کند.
________________________________________
ماده 24
هر کس حق استراحت و فراغت دارد و بخصوص به محدوديت معقول ساعات کار و مرخصی های ادواری، با اخذ حقوق ذيحق می باشد.
________________________________________
ماده 25
الف/ هر کس حق دارد که سطح زندگی او، سلامتی و رفاه خود و خانواده اش را از حيث خوراک و مسکن و مراقبتهای طبی و خدمات لازم اجتماعی تامين کند و همچنين حق دارد که در مواقع بيکاری، بيماری، نقص اعضاء، بيوگی، پيری يا در تمام موارد ديگری که به علل خارج از اراده او وسایل امرار معاشش از دست رفته باشد از شرايط آبرومندانه زندگی برخوردار باشد.
ب/ مادران و کودکان حق دارند که از کمک و مراقبت مخصوصی بهره مند شوند. کودکان چه بر اثر ازدواج و چه بدون ازدواج به دنيا آمده باشند حق دارند که همه از يک نوع حمايت اجتماعی برخوردار شوند.
________________________________________
ماده 26
الف/ هر کس حق دارد که از آموزش و پرورش بهره مند شود. آموزش و پرورش لااقل تا حدودی که مربوط به تعليمات ابتدایی و اساسی است بايد مجانی باشد. آموزش ابتدایی اجباری است. آموزش حرفه ای بايد عموميت پيدا کند و آموزش عالی بايد با شرايط تساوی کامل، به روی همه باز باشد تا همه، بنا به استعداد خود بتوانند از آن بهره مند گردند.
ب/ آموزش و پرورش بايد به طوری هدايت شود که شخصيت انسانی هر کس را به حد اکمل رشد آن برساند و احترام حقوق و آزاديهای بشر را تقويت کند. آموزش و پرورش بايد حسن تفاهم، گذشت و احترام عقايد مخالف و دوستی بين تمام ملل و جمعيتهای نژادی يا مذهبی و همچنين توسعه فعاليتهای ملل متحد را در راه حفظ صلح، تسهيل نمايد.
ج/ پدر و مادر در انتخاب نوع آموزش و پرورش فرزندان خود نسبت به ديگران اولويت دارند.
________________________________________
ماده 27
الف/ هر کس حق دارد آزادانه در زندگی فرهنگی اجتماع شرکت کند، از فنون و هنرها متمتع گردد و در پيشرفت علمی و فوائد آن سهيم باشد.
ب/ هر کس حق دارد از حمايت منافع معنوی و مادی آثار علمی، فرهنگی يا هنری خود برخوردار شود.
________________________________________
ماده 28
هر کس حق دارد برقراری نظمی را بخواهد که از لحاظ اجتماعی و بين المللی، حقوق و آزاديهایی را که در اين اعلاميه ذکر گرديده است تامين کند و آنها را به مورد عمل بگذارد.
________________________________________
ماده 29
الف/ هر کس در مقابل آن جامعه ای وظيفه دارد که رشد آزاد و کامل شخصيت او را ميسر سازد.
ب/ هر کس در اجرای حقوق و استفاده از آزاديهای خود، فقط تابع محدوديتهایی است که بوسيله قانون، منحصراً به منظور تامين شناسایی و مراعات حقوق و آزاديهای ديگران و برای رعايت مقتضيات صحيح اخلاق و نظم عموم و رفاه همگان، در شرايط يک جامعه دموکراتيک وضع گرديده است.
ج/ اين حقوق و آزاديها، در هيچ موردی نمی تواند بر خلاف مقاصد و اصول ملل متحد اجرا گردد.
________________________________________
ماده 30
هيچيک از مقررات اعلاميه حاضر نبايد طوری تفسير شود که متضمن حقی برای دولتی يا جمعيتی يا فردی باشد که به موجب آن بتواند هر يک از حقوق و آزاديهای مندرج در اين اعلاميه را از بين ببرد و يا در آن راه فعاليتی بنمايد.

***




Friday, October 08, 2004

 


آی، آخوند شغال، گوش کن!

تواز بوده تا هنوز، متولی دنیای دروغ دین بودی نه مدیر جامعه. تو از آن زمان که لباس فرم بیکارگی و بیهودگی پوشیدی و به هیبت دیو بداندیش بشر ظاهر گشتی یک حداقل هایی را باید رعایت می کردی. پایت را زیادتر از گلیمت درازکردی. به گمانم انگل هم به انگلی خودش می داند اگر ارگانیزم زنده ای را که اشغال کرده تماماً فاسد کند خودش هم نابود خواهد شد. تو بوزینه هنوز نفهمیدی که ادای علی سامورایی را درآوردن و مدعی نکبتی به نام حکومت اسلامی شدن، بعد یک ربع قرن تلاش بیهوده، به چه بلایی دچارت خواهد ساخت. پته ات روی آب افتاده. توکه به درازای زمانی بی آغاز، تمامی احترام اجتماعی انسان را مصادره کرده بودی؛ تو که از محمد عرب تا علی چلاق قرن ها دستت را بوسیده بودند بره های فریب خورده ات و تو خمس دسترنجشان را می ربودی و عقل و مغز جوانانشان را، چه کم داشتی که در اندیشه حکومت افتادی الاغ؟ عجب غلطی کردی. نفهمیدی که حکومت اسلامی پوست خربزه ای است که ما ایرانیان که بیشترین ستم را از اسلام دیده ایم زیر پایت گذاشته ایم تا با سر به زمین بخوری؟ ما لازم بود تو انگل را از تن نازنینمان دفع می کردیم. و راهش همین بود و هزینه هایش را هم در این مدت با مرگ فرزندانمان، با تحمل سنگسار خواهران و دخترانمان، با تحمل تازیانه بر تن عریان عزیزانمان، با شکنجه ها و دربه دری هامان، با ثروت هامان که به غارت بردی، پرداختیم.
آی آخوند شغال! تو باختی احمق. به زودی ایران تو را چون کرم روده دفع خواهد کرد.
خودم سیفون را می کشم!




Wednesday, October 06, 2004

 

آزادی همین نزدیکی هاست!

نظام های حاکم بر دو کشور همسایه ایران ظرف دوسه سال اخیر نابود شدند.
طالبان که روز روشن وسط خیابان سرمی بریدند و به مرده تازیانه می زدند، اکنون چند سالی است که امیرالمؤمنین شان مثل موش صحرایی از این سوراخ به آن سوراخ دربه در است. دیکتاتورعراق که مخالفینش را توی چرخ گوشت می انداخت دیدیم که درچه فلاکتی اسیر نیروهای رهایی بخش آمریکا شد.
با این حال و با وجود چنین واقعیت های ملموسی هنوز بسیاری از ایرانیان به ویژه اهل سیاست و اندیشه درنهایت ساده اندیشی و کوته بینی دچار این توهمند که آمریکا به ایران حمله نخواهد کرد. در صورتی که اکنون ماه هاست که آمریکا به ایران حمله کرده. مثل اینکه تا سربازان آمریکایی با اسلحه به طرفشان نشانه نروند از خواب بیدار نمی شوند. بسیاری از حوادث و تحولاتی که در چند ماهه آخر قبل از سقوط صدام روی داد، این روزها برای جمهوری اسلامی اتفاق می افتد. پس از انتخابات آمریکا اولین قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت به تصویب خواهد رسید. از آن پس گیرهای آمریکا روزانه خواهد شد. با ورود نخستین ناو جنگی آمریکا به خلیج فارس آخوندها باید چهارده معصوم و شهیدانشان را برداشته و فرار کنند. اما به کجا؟
همانطور که در یکی دو هفته آغاز حمله به عراق بیش از نود هزار عراقی متهم به همکاری با صدام اسیر نیروهای رهایی بخش شدند پیش بینی می شود بالغ بر دویست هزار آخوند و پاسدار و شکنجه گر جمهوری اسلامی ظرف یکی دو روز توسط مردم تحویل نیروهای آمریکایی شود.
وقتی بوش پدر از نظم نوین جهانی صحبت میکرد و یا زمانی که بوش پسر از محور شرارت و خاورمیانه بزرگ صحبت می کند ما که گوش های سنگین و بلااستفاده ای داریم، همه چیز را مثل کرها پرت و پلا می شنویم و به هیچکدام بهایی نمی دهیم. ما طی قرن ها آنقدر از آخوند دروغ و یاوه و سخنان بیهوده شنیده ایم که گوش هایمان به واقع از کار افتاده است.
پس از سرنگونی جمهوری اسلامی که شمارش معکوسش بعد از انتخابات آمریکا آغاز می شود، تمامی تروریستها یتیم خواهند شد. تروریستها دیگر هیچ منبع مالی و حمایتی نخواهند داشت. ایران هرگز وضعیتی همچون عراق نخواهد یافت. چرا که با سقوط جمهوری اسلامی دیگر کسی یا گروهی وجود نخواهد داشت که بمب اندازی کند.

آزادی همین نزدیکی هاست ...




Saturday, October 02, 2004

 

از سخنان یک خَرمسلمان

امام محمد غزالی:

منکرات بازارها در نیمه سدهء پنجم هجری این است که چنگ و چغانه فروشند، اسباب بازی فروشند برای کودکان در عید، شمشیر و سپر فروشند برای نوروز و بوق سفالین برای سده.
اما اسباب بازی حرام است و آنچه برای سده و نوروز فروشند مخالف شرع است و از این جهت نشاید.
آراستن بازار به سبب نوروز و تکلف های نو ساختن برای نوروز نشاید.
بلکه نوروز و سده باید که مندرس شوند و کسی نام آنها نبرد.
حتی گروهی از سلف گفتند که روزه باید داشت و شب سده چراغ نباید گرفت تا اصلأ آتش نبینند و نشاید که نام این روزها برند به هیچ وجه.
بلکه آنها را با روزهای دیگر برابر باید داشت و شب سده هم همچنین، چنانکه از آن نام و نشان نماند"
ایرانیان جشن نوروز و سده را نگیرند، چراغانی نکنند، لباس نو نپوشند، بر عکس عزاداری کنند تا مجوس از بین برود!




Friday, October 01, 2004

 

نامه دادخواهی عمه دختر اعدامی عاطفه رجبی ( سهاله )
دوستان لطفآ در ترویج این نوشته کوتاهی نکنید.
عمه دختر اعدامی عاطفه رجبی از همه مسئولان كشور برای رسیدگی به پرونده اعدامی دختر برادر خود دادخواهی كرد. "عاطفه رجبی" روز پنجم مرداد ماه سالجاری با حكم قاضی "ر." رئیس شعبه اول دادگاههای عمومی نكا به جرم زنای غیرمحصنه به دار مجازات آویخته شد. وی گفت: عاطفه اختلال روانی داشت و این را بارها خودش به مسئولان زندان اعلام كرده بود و در اعتراض به رای صادره از سوی قاضی دادگاه خطاب به دیوان عالی كشور این مسئله را معترف شده بود. وی گفت: پدر عاطفه نیز روانی و كارتن خواب خیابانهای نكا مازندران است و مادر وی نیز چندین سال است كه مرده است. وی افزود: قاضی در نامه نگاری به دیوان عالی كشور و حكم اعدام سن عاطفه را 22 سال اعلام كرده بود در حالی كه وی براساس شناسنامه متولد 30 شهریور سال 1366 است(16 ساله). عمه این دختر اعدامی گفت: قاضی دادگاه زناكاران متاهل ع. ا.د. (50 ساله) و ع. ذ. (45 ساله) را كه بارها از اختلال حواس عاطفه سوء استفاده جنسی كرده بودند، فقط به چند ضربه شلاق محكوم كرد. وی گفت: در آخرین ملاقات با عاطفه وی در زندان به من گفت: عمه جان آن سه نفر در آخرین مرحله سه شبانه روز به من تجاوز كردند. وی گفت: قاضی روز اعدام عاطفه به اقوام وی اطلاع نداده بود و من از كانالی غیررسمی در روز اعدام سر رسیدم عاطفه با صدای بلند به قاضی گفت: اگر این بار مرا عفو كنی تا آخر عمر به نامحرم نگاه نمی كنم، اما قاضی خودش طناب دار را كشید. وی گفت: من كه به قوانین آشنایی ندارم بعدا فهمیدم كه اگر شناسنامه عاطفه را ارائه می‌دادیم لااقل امكان تعویق اعدام وجود داشت، زیرا قاضی با توجه به هیكل درشت عاطفه سن وی را 22 سال تعیین كرده بود. وی افزود : پدر معتاد عاطفه شناسنامه وی را دست یك فروشنده دوره‌گرد امانت گذاشته بود و ما بعد از اعدام برای جواز دفن وی از ثبت احوال شناسنامه المثنی گرفتیم. وی گفت: وقتی پس از اعدام شناسنامه وی را به قاضی ارائه كردم وی غرق عرق شد و گفت: "از خودش پرسیدم گفت 22 سال سن دارم." وی افزود: چند تن از قضات دادگستری بلافاصله نزد قاضی ر. آمدند و گفتند : تو چكار كردی؟ وی گفت: كجای دنیا و كدام دین یك دختر صغیر و معلول ذهنی را به اعدام محكوم می‌كند و متجاوزین حیوان صفت تنها به چند ضربه شلاق قابل خریداری محكوم می‌شوند. عمه این دختر اعدامی كه ساكن رشت است افزود: من از تمام مسئولان ارشد كشور عاجزانه می‌خواهم به این دادخواهی پاسخ دهند. وی یادآور شد: قصد دارد شرح حال اعدام دختر برادر خود را در سایت‌ها منتشر كند.





: فهرست 20 نوشتار واپسین

سرنوشت آزاداندیشی در جامعهء توحیدی
«دربارهء اسلام و از جمله«اسلام رحمانی
!سکولاریسم یعنی مرگ بر اسلام
سفر به سرزمین ممنوعه
تحولات جامعه در سال پیش رو
!ما آتش پرستیم
چهارشنبه سوری، خاری در چشم اهریمن
مرگ حکومت اسلام در سالروز تولدش
دربارهء بیانیه های زنجیره ای جناح اصلاحاتچی
میخ های تابوت مرجعیت شیعه
توضیحی دربارهء یک حد شرعی
رستاخیز ایرانیان و دشمنانش
قصاص یا توحش اسلامی
!بازگشت گربه نره
اسلام که تنگ آید --- آخوند به جفنگ آید
درک شرایط مبارزه در قلمرو اهریمن
دربارهء شکنجه و لواط اسلامی
عینکِ سبزِ فریب
سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن
مافیای روحانیت در نبرد مرگ و زندگی


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

     E.mail                     Home
دکتر اسماعیل خویی

اعلامیه جهانی حقوق بشر
کمیته دفاع از حقوق بشر
حزب مشروطه ایران
سکولارهای سبز
مقالات سیاسی
درفش کاویانی
زنده باد انقلاب
سکولاریزم نو
علیه تبعیض
فرهنگشهر
بی خدایان
انجمن آرا
کاوه سرا
سربازان
نیلگون
زندیق
افشا
کافر


آژانس خبری کوروش
اخبار روز
اطلاعات.نت
ایران امروز
پارس دیلی نیوز
ایران پرس نیوز
ایران گلوبال
ایران تریبون
بلاگ نیوز
روشنگری
گزارشگران


نوید اخگر
نادره افشاری
منوچهر جمالی
آرامش دوستدار
امیر سپهر
پری صفاری
میرزاآقا عسگری
بهرام مشیری
اسماعیل نوری علا



Archives