IRAN LAND'S REPORT           گزارش به خاک ایران
سیامک مهر
Tuesday, January 31, 2006

 

محمد

ماهیت فاشیستی اسلام و آدرس عوضی سروش

یک زمانی آخوند منتظری می گفت آیات قرآن آفتاب به آفتاب یک تفسیر دارد. یعنی نه تنها به تعداد مسلمانان اسلام ناب محمدی وجود دارد که همین اسلام ها نیز در هر روز بنا به مصالح و منافع دکانداران دین شکل و رنگ دیگری به خود می گیرد و با آرایه ها و پیرایه های جدیدی باید به فروش برسد.
امروزه که بر همگان روشن گردیده که راه درست زندگی و سعادت انسان با علوم بشری و عقلانیت و خرد ورزی نشان داده می شود نه ایمان و اعتقاد به مزخرفات و موهومات مذهبی و تعصب ورزی، اسلام گرایان و آنانکه جز دغدغه دین، ذهن مشغولی دیگری ندارند و بی فیلتر دین حتا هوا هم تنفس نمی کنند سخت نگرانند و به دست و پا افتاده اند. اینان چارچوب روشهای علمی و استدلالهای منطقی و آرای فلسفی و معرفتی گوناگون را برای مرعوب ساختن مردم عادی با بسامد بالا بکار می گیرند ولی در دل و درون آن سفسطه می کنند، دروغ می گویند، تاریخ را تحریف می کنند، حقایق را کتمان می کنند و آنقدر دور می زنند تا به کربلا برسند و به خیال خود نیاز انسان را به اسلام اثبات می کنند. در صورتی که هم از ابتدا و هم به روشنی بیشتر امروز روز، جز کشورهای استعمارگر اروپایی و آخوندهای دکاندار هیچ بنی بشری به این تحفه عرب جاهلی محتاج نیست. به ویژه که ما ایرانیان پیش از آنکه محمد عرب دست چپ و راستش را بشناسد پر مغز ترین و انسانی ترین آیین زمان و گرانسنگ ترین فرهنگ جهان را دارا بوده ایم.
در جایی از کازانتزاکیس نویسنده شهیر یونانی خواندم که همه پیامبران و ادیان در پشت سر خود دشتی از کشته بر جای گذاشته اند.( نقل به مضمون ). در واقع نیز به غیر از نفاق و تفرقه و جنگ و خونریزی و خونخواری و سنگسار و آدمسوزی و نفرت و دشمن خویی و آزادی کشی و بیگانه ستیزی و استحمار و استثمار توده های انسانی، به غیر از پریشانی و پافشاری بر ارزشهای جاهلی و قبیله گرایی و مردسالاری و پدر سالاری و در یک کلام به تعویق انداختن انسانیت انسان و سرکوب انرژی های درونی فرد و تعطیل نمودن خِرَد و خودِ خدای وجود بشر، این همه پیامبر ریز و درشت سامی که ازاین منطقه بین النهرین و خاورمیانه و شمال افریقا مثل مور و ملخ سر برآوردند چه گلی به سینه و چه تاجی بر سر آدمی نهادند؟
انواع اسلامهای ناب محمدی همه از یک جنس، از جنس تجاوزند، از جنس بی حقوقی انسان. منتها با بزکهای جورواجور. اسلام قبایی است برازنده عرب. آنهم عرب های بیابانگرد سده ها پیش نه عرب های امروزی که اندکی با مظاهر تمدن آشنا گردیده اند.
آقای عبدالکریم سروش یکی از تئوری بازهای حرفه ای اسلام است که به تازگی در این مصاحبه از اسلام ناب محمدی خودش دفاع می کند. از اسلام گرایانی چون ایشان هرگز انتظار نمی رود بپذیرند که دین در تمامیتش و اسلام - که الحق تافته جدا بافته ای است در میان سایر ادیان- در ذات و جوهره اش با استقلال و آزادی فردی و با خرد و خدایی انسان تضادی ماهوی و ریشه ای دارد.
ایشان در پایان مصاحبه مطول خود بعد از اینکه همه انواع اسلام ناب محمدی دیگران را رد می کند و نسبت فاشیسم به اسلام ناب محمدی مصباح یزدی و احمدی نژاد می دهد و تازه مأخذ این فاشیسم را نیز با دادن آدرس عوضی، احمد فردید و مریدانش می داند، عاقبت روضه خودش را می خواند :
در ايام حج، به آيين اسلام مي انديشيدم و به موسس آن محمد ابن عبدالله، که رحمت للعالمين بود و اينکه به نام او چه بي رحمي ها و جفاها با خلق مي کنند.

اسلام گرایان چون قائدشان در صدر اسلام هر زمان به قدرت دست یافته اند بی برو برگرد تجاوز آغاز کرده اند و با بروز و ظهور آشکار ماهیت فاشیستی خود، با اختناق و شکنجه و کشتار و ترور مخالفانشان اسلام ناب محمدی را مو به مو به اجرا گذاشته اند و چون طالبان در افغانستان تا قدرتی مافوق آنها نابودشان نکند به هیچ اخلاق انسانی و منطق و استدلال عقلی و بشری وقعی نمی گذارند. و مصادیق این حقیقت فقط بن لادن و ملاعمر و زرقاوی و اشخاصی چون خمینی و خلخالی و لاجوردی و سعید امامی و احمدی نژاد نیستند بلکه هر مسلمانی که دستی به قدرت بیابد بر او واجب است احکام و شرایع را به کون دیگران فرو کند.
هیتلر نیز اگر به جای مسیح، محمد زحمت للعالمین را می داشت و ده بیست فقره از آیات سوره های مدنی چون بقره و نساء و توبه و مائده و ... را در اختیار می گرفت بدون شک نه تنها لازم نبود زحمت نگارش کتاب « نبرد من » را بر خود هموار سازد بلکه هم موفقیت بیشتری در غزوات نصیبش می شد و هم وعده شفاعت امام حسین و بهشت و حور و غلمان را در انبان داشت.
وقاحت و بی شرمی اسلامیون به حدی است که هرگاه در برابر حقایق روشن و استدلال و براهین محکم نکبت و پلشتی اعتقاداتشان در عمل اثبات می شود بلافاصله منکر وجود چنین اسلامی می شوند و اسلام ناب محمدی را چیز دیگری می دانند. هرگاه از آیات روشن و نص صریح نشان بیاوری که زشتی باورهایشان را بر ملا سازد به شأن نزول آیات و تفاسیر خر رنگ کن متوسل می شوند.

اسلام گرایانی نظیر آقای سروش اگر یکبار دیگر به خود زحمت دهند و تاریخ ده ساله بعد از هجرت محمد و آیات قتل و قتال نازل شده در این ایام و واقعیت دهشتناک کشتار یهودیان را مرور فرمایند، آغاز انعقاد نطفه فاشیسم را به خوبی درک خواهند کرد.




Sunday, January 29, 2006

 


بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران (پن‌لاگ) در رابطه با سرکوب فعالین سندیکای شرکت واحد

کانون وبلاگ نویسان ایران (پن‌لاگ) با محکومیت سرکوب وحشیانه اعتصاب کارگران شرکت واحد، همه کاربران اینترنت را به یک کمپین اینترنتی در روز دوشنبه فرا می‌خواند.

بنا به گزارشات رسیده مأمورین امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته با یورش به منازل کارگران مظلوم شرکت واحد با اعمال ضرب و شتم , صدها نفر را دستگیر کرده اند. در میان دستگیر شدگان همسران کارگران و کودکان دو ساله نیز به چشم می‌خورند. جرم دستگیر شدگان، اعتصاب برای بهبود شرایط طاقت فرسای شغلی آنان بوده است .

کانون وبلاگ نویسان ایران ضمن محکومیت این برخورد وحشیانه و خشن ، با توجه به سابقه دولت ایران درزمینه نقض گسترده حقوق زندانیان سیاسی مشتمل براعدام و شکنجه های مختلف روحی و جسمی و غیره بشدت نسبت به وضعیت دستگیرشدگان ابراز نگرانی کرده و همه ایرانیان و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر را به اقدام فوری و موثر در برابر این جنایت وحشیانه فرا می‌خواند.
کانون وبلاگ نویسان ایران از همه وبلاگ‌نویسان و وب‌نویسان محترم تقاضا دارد: با نصب لوگوی سندیکای کارگران شرکت واحد در صفحات خود با ایشان اعلام همبستگی نموده و با همه امکانات به خانواده های دستگیر شدگان کمک کنند.

از همه وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت درخواست می‌کنیم روز دوشنبه دهم بهمن ماه برابر با 30 ژانویه 2006 با تماس تلفنی و ارسال فکس به سازمان عفو بین‌الملل, دیده بانان حقوق بشر سازمان ملل متحد، کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل و پارلمان اتحادیه اروپا وهمچنین صلیب سرخ جهانی و روزنامه‌های محلی در کشورهای متبوعه، آنان را در جریان موارد نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم قرون وسطایی ایران قرار دهند و خواهان پیگیری ایشان برای آزادی دستگیر شدگان گردند.

کانون وبلاگ نویسان ایران ( پن‌لاگ )




Thursday, January 26, 2006

 

پیوند بمب گذاری های اهواز با مصالح و منافع رژیم اسلامی

بدون تردید تنها کسانی که از انفجارهای اهواز سود می برند زمامداران حکومت اسلامی هستند.
یک : یقین افکار عمومی جهان مبنی بر تروریست بودن این نظام فشار مرگباری بوجود آورده که لازم است با مظلوم نمایی و نمایش اینکه خود این نظام قربانی تروریسم است از حدت آن کاسته شود.
دو : ایجاد بحران و انحراف افکار مردم ایران از ابتلا به فقر و فلاکت و اختناق و همچنین واقعیت ضد ملی ماجراجویی های اتمی رژیم.
سه : تاکید بر وجود دشمن خارجی و القاء فکر نیاز به وحدت حول حکومت موجود و سردمداران آن.
چهار: تحریک و تهییج مردم بویژه مردم محلی برای ریختن به خیابان و سردادن شعارهای ایدئولوژیک رژیم چون مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل ...
پنج : شهید سازی و شهید بازی و تابوت گردانی که کسب و کار سنتی آخوند است.
شش : سپس تاکید بر تعقیب و دستگیری عاملان خیالی این جنایت با هدفِ قلمداد نمودن رژیم به عنوان متولی امنیت کشور در صورتی که خود اساس نا امنی سیاسی و اجتماعی و ... است.
...
حکومتگران بی اخلاق و تبهکار نظام اسلامی که به راحتی فجایع جنایت باری چون آتش سوزی سینما رکس و کشتار 17 شهریور و اعدام های سال 67 و قتل های زنجیره ای و صدها و صدها جنایت دیگر را طی این 27 سال در جهت کسب و حفظ قدرت خود مرتکب شده اند، منفجر ساختن چند بمب و کشتن تعدادی از شهروندان در حدوحدود ماجرای اهواز برایشان مثل آب خوردن است.




Tuesday, January 24, 2006

 

طبل تو خالی آخوند و پاسدار

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سردار ذوالنور در جمع طلاب مدرسه حقاني قم در خصوص حمله احتمالي آمريكا به ايران، گفت:
الان عقبه‌‏هاي آمريكا در تيررس ماست ... امروز آمريكا در هيچ جاي عراق و حتي مي‌‏توانم ادعا كنم در خاورميانه و حوزه خليج فارس هيچ پايگاهي ندارد كه در تيرس و برد موشكي ما نباشد.
وي تاكيد كرد: ما قبول داريم كه دشمن در زمينه‌‏هايي بر ما برتري دارد، مثلا نبرد هوايي و جنگ الكترونيكي. اما ما نيز در مقابل استراتژي‌‏اي را اتخاذ كرده‌‏ايم به نام استراتژي "دفاع نامتقارن و نبرد نامتقارن" كه در اين نبرد ما تمام نقاط قوت دشمن را در نظر گرفته‌‏ايم و متناسب با آن طراحي عمليات كرده‌‏ايم كه چكار كنيم كه دشمن از اين نقاط قوت استفاده نكند و نقاط ضعف دشمن كدام است تا از آن طريق به دشمن ضربه زد.
ذوالنور با اشاره به اينكه دشمن به شدت در دريا آسيب‌‏پذير است، گفت: اين نيز يكي ديگر از نقاط ضعف دشمن است زيرا ما شيوه‌‏هايي براي جنگيدن در دريا داريم كه دامنه جنگ و درگيري را به درياي عمان و اقيانوس هند بكشيم و اين گونه نيست كه بگذاريم دشمن به پشت مرزهايمان بيايد و آنجا با او درگير شويم.
منبع خبر

این بوزینه و همپالگی های وی نمی فهمند که اگر ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا به قصد نابودی نظام تروریستی جمهوری اسلامی به ایران حمله کند بنا به تجربه هایی که از عملیات نظامی در افغانستان و عراق کسب کرده است ( چه به لحاظ تکنولوژی نظامی و چه از نظر استراتژی های جنگی ) آنچنان توانمند و برق آسا و کوبنده بر سر حاکمان رژیم جهل و جنایت آوار خواهد شد که اینان به طرفه العینی به شلوارشان خواهند رید. سپس برای تمیز کردن خود تا به این فکر کنند که با پای راست وارد توالت بشوند یا با پای چپ، خواهند دید مردم ایران مسجد و مستراحشان را یکی کرده است.
تصویر کج و معوج و دروغی که از آمریکا توسط آخوندهای حکومت اسلامی از زمان خمینی آن زاده ی اهریمن در اذهان مردم ساده ساخته شده است باعث غفلت عمومی از قدرت مافوق تصور نظامی، اقتصادی و تکنولوژیک آمریکا گشته است؛ به طوری که گمان عامه بر این است که آمریکا کشوری است شبیه و در اندازه های مثلاً ترکیه، پاکستان، مصر ...
آمریکا هرگز هم در افغانستان و هم در عراق با هیچ کشوری نمی جنگید بلکه برای نجات مردم این سرزمینها از دیو طالبان و صدام به کمک ایشان آمده بود و گرنه چنانچه قرار بر جنگ بود به راحتی می توانست سرتاسر خاک افغانستان و عراق را تا عمق چند متر زیر و رو کند به طوری که هیچ جنبنده ای تا سالهای سال در آنجا یافته نشود.
شغال های جمهوری اسلامی مدام موشک های خود را به رخ می کشند . همانگونه که صدام حسین و نظامیان عراق در هنگام حمله آمریکا فرصت پرتاب حتا یک موشک و پرواز یک هواپیمای جنگی را نیافتند؛ آخوندها نیز چنینند و بهتر است موشکهای خود را برای اماله به ماتحت علمای قم و نجف از هم اکنون روغن مالی کنند تا زحمت مردم ایران را برای چنین کاری کم نموده باشند.
با آغاز حمله نظامی ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا، ما ایرانیان از داخل با یورشی قهرمانانه به مراکز تجمع رهبران حکومت اهریمنی اسلام، گروه گروه و طویله طویله از آخوند و پاسدار جنایت پیشه را برای ارسال به زندان گوآنتانامو بسته بندی خواهیم کرد.

دشمن ما ایرانیان، زمامداران تبهکار و تروریست و عرب پرست حکومت اسلامی اند نه آمریکا. ما ایرانیان اینبار خردمندانه از فرودگاه تهران تا میدان آزادی را برای سربازان ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا با گل سرخ فرش آذین خواهیم نمود.




Tuesday, January 10, 2006

 

رونق دکان اجتهاد

اینجا و اینجا را بخوانید خیلی جالب است. یکی میخواهد پیاده روها را مردانه زنانه کند، دیگری پوشش مردم را وجب می کند. حجاب که اساساً حرف چرت و مزخرف اسلامی است. پوشش هم اگر لازم است به آفتاب و گرما و سرما و باد و بوران مربوط است و پیش از همه به تمایل و سلیقه و دلبخواه افراد و به تنها کسی که به هیچ وجه ارتباطی ندارد به این زباله های اسلام است. از لزوم حجاب هم اگر کسی حرفی زده دقیقاً منظورش همین خانم آلیا و این آقای کدیور و دیگر آخوندهاست است که قیافه ای شبیه آلت تناسلی الاغ دارند و ضروری است کراهت منظر خود را از دید مردم پنهان کنند!




Saturday, January 07, 2006

 

گوز اهریمن

هالوکاست و بازی بیشترِ میمون

عربده های احمدی نژاد، این میمون دست آموز آخوند مصباح یزدی بر علیه یهودیان سابقه دیرینه ای دارد:

ای اهل ایمان یهود و نصاری را ( که دشمن اسلامند ) بدوستی مگیرید آنان بعضی دوست دار بعضی دیگرند و هرکه از شما با آنها دوستی کند ( در کفر و ستمگری ) بحقیقت از آنها خواهد بود وهمانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود.
مائده آیه 51
همانا محققاً دشمن ترین مردم نسبت بمسلمانان یهود و مشرکانرا خواهی یافت.
مائده آیه 82
ترجمه الهی قمشه ای


آحمدی نژاد با تکرار حرف های گنده تر از دهانش مبنی بر مخدوش دانستن حقیقت کشتار یهودیان توسط نازی ها نشان می دهد که او عنتری است بازیچه لوطیان پشت پرده. و چون اصولاً افراد حقیر با ادعاهای بزرگ به دنبال پوششی بر پستیهای خود می گردند چندان هم از این بازی نگران نیست و فرصتی یافته است نا ابعاد کوچک میمونی اش را در جایگاه ریاست جمهوری غصب شده به اندازه جلوه دهد.
اینکه اهداف سیاسی این غائله در واقع چیست در برابر آسیبی که از طرف این دهان های گشاد پرعربده به حیثیت و اعتبار تاریخی ملت صلح جو و بشر دوست ایران وارد می آید چندان اهمیتی ندارد. ما هرچه قدر به درک درست مردم جهان نسبت به تفکیک سخنان این یاوه گویان حکومت اسلامی از نیت و منش نیک مردم ایران خوشبین باشیم، در عین حال و در دراز مدت شاهد رسوب اندیشه های ناصواب در اذهان دیگر ملل نسبت به مردم نیک اندیش ایران خواهیم بود. کمااینکه بسیاری از مردم جهان به دلیل رفتار ضد انسانی و وحشیانه آخوند های جمهوری اسلامی با مردم ایران و دیگر مخالفان خود در سراسر جهان طی این 27 سالی که از عمر نکبت بار نظام الهی می گذرد، ایرانیان را از جنس و جنم عربهای تروریست خاورمیانه به حساب می آورند.

اما آنچه که بیشتر از همه شگفت می نماید بویژه و حتماً از سوی چامعه یهودیان جهان، تضاد و تناقضی است غیر قابل انتظار و باورناپذیر. به این صورت که، از جانب کشوری چنین بی حرمتی ها ورفتارهای زشت نسبت به شئون و ارزش های بشری و بین المللی انجام می گیرد که در تاریخ درازدامن و پرمایه آن ثبت است که کوروش بزرگ ناجی و رهایی بخش یهودیان از ستم و محبس بابلیان و استقرار دهنده آنان در سرزمین فلسطین بوده است. این حقیقتی است افتخارآمیز در گذشته این سرزمین که محبت ما نسبت به یهودیان ودوستی متقابل را علی رغم کینه توزی ها و دشمن خویی های مسلمانان علیه این قوم، به ثبوت می رساند. این تضاد و تناقض تنها یکی از صدها و بلکه هزاران نکته و محور اصلی ناسازگاری و ناسازواری اسلام و ایران به شمار می رود که در مجموع مسبب به هم پاشیدگی و هرج و مرج اجتماعی، فکری و فرهنگی جامعه ایرانی بوده و هست.

برای اسلام گرایان قصه فلسطین بهانه ای است تا عقده های ایدئولوژیک خود را بازگشایی و دستورات پیامبر ضد یهودشان را به اجرا گزارند. گویا کار سر بریدن افراد قوم بنی قریظه نا تمام مانده و رگهای اهریمنِ اسلام از خون تهی گشته است.




: فهرست 20 نوشتار واپسین

سرنوشت آزاداندیشی در جامعهء توحیدی
«دربارهء اسلام و از جمله«اسلام رحمانی
!سکولاریسم یعنی مرگ بر اسلام
سفر به سرزمین ممنوعه
تحولات جامعه در سال پیش رو
!ما آتش پرستیم
چهارشنبه سوری، خاری در چشم اهریمن
مرگ حکومت اسلام در سالروز تولدش
دربارهء بیانیه های زنجیره ای جناح اصلاحاتچی
میخ های تابوت مرجعیت شیعه
توضیحی دربارهء یک حد شرعی
رستاخیز ایرانیان و دشمنانش
قصاص یا توحش اسلامی
!بازگشت گربه نره
اسلام که تنگ آید --- آخوند به جفنگ آید
درک شرایط مبارزه در قلمرو اهریمن
دربارهء شکنجه و لواط اسلامی
عینکِ سبزِ فریب
سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن
مافیای روحانیت در نبرد مرگ و زندگی


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

     E.mail                     Home
دکتر اسماعیل خویی

اعلامیه جهانی حقوق بشر
کمیته دفاع از حقوق بشر
حزب مشروطه ایران
سکولارهای سبز
مقالات سیاسی
درفش کاویانی
زنده باد انقلاب
سکولاریزم نو
علیه تبعیض
فرهنگشهر
بی خدایان
انجمن آرا
کاوه سرا
سربازان
نیلگون
زندیق
افشا
کافر


آژانس خبری کوروش
اخبار روز
اطلاعات.نت
ایران امروز
پارس دیلی نیوز
ایران پرس نیوز
ایران گلوبال
ایران تریبون
بلاگ نیوز
روشنگری
گزارشگران


نوید اخگر
نادره افشاری
منوچهر جمالی
آرامش دوستدار
امیر سپهر
پری صفاری
میرزاآقا عسگری
بهرام مشیری
اسماعیل نوری علا



Archives