IRAN LAND'S REPORT           گزارش به خاک ایران
سیامک مهر
Tuesday, July 14, 2009

 

سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن

زمامداران جمهوری اسلامی به خوبی دریافته اند که هر زمان که ملت ایران به هر دلیل و بهانه ای به خیابان ها بریزند، در پی هیچ هدف و نظر و مقصود دیگری به جز سرنگونی ِ کلیت نظام تجاوز الهی نخواهند بود. بنابراین هم جناح محافظه کار و اصول گرا و آدمخوار رژیم با به خاک و خون کشیدن خیزش مردم و هم شرکای اصلاح طلب آنان با فریب و نیرنگ، تمامی تلاش و توان خود را به خرج خواهند داد که تا مردم را به خانه ها بازگردانند.
در 18 تیر 78 شاهد آن بودیم که چگونه هر دو جناح، دست در دست یکدیگر، یکی با تجاوز نبوی و توحش علوی و دیگری با دروغ و حیله و مکر الهی، جنبش دانشجویان را که به سرعت در حال گسترش در میان سایر اقشار جامعه بود، سرکوب و خاموش ساختند.
به خاطر داریم که چگونه در یکی از سالگردهای این واقعه، اصلاح طلبان با حیله ها و فریب کاری های گوناگون، از جمله بوسیلهء کشتن لاله ولادن تحت یک عمل جراحی ساختگی که مخارج آن را دولت محمدخاتمی تقبل کرده بود و آنهم دقیقاً در روز قبل از 18 تیر 82، موفق شدند افکار عمومی را که بیم آن می رفت هیجاناتی از خود نشان دهد، تا حدود زیادی منحرف سازند.

در جریان خیزش اخیر ملت ایران بر علیه رژیم قصاص اسلامی، افراد و گروه هایی که به دنبال جنبش شال سبز موسوی براه افتاده اند، شاید بر این گمان باشند که میرحسین موسوی و کروبی و سایر اصلاح طلبان را به مانند پوست موز بر سر راه جمهوری اسلامی قرار خواهند داد که سُرخورده و بر زمین بیفتد. صاحبان این طرز تفکر که لابد خود را بسیار زرنگ و باهوش فرض کرده اند، وجود مافیای خانوادهء هاشمی رفسنجانی و شخص وی را به عنوان مکرالماکرین در پس پشت این حرکت نادیده گرفته اند.

چنانچه هر دو جناح رژیم اسلامی را صرف نظر از اختلافاتی جزئی و روبنایی و سطحی که متأثر از منافع کوتاه مدت ایشان است، صاحب ایدئولوژی ِ واحد و متحد استراتژیک یکدیگر بدانیم، رویدادهای پیش و پس از انتخابات 22 خرداد را می توان بدین گونه نیز تحلیل کرد:

نخست رژیم اسلامی در نظر داشت خودش پیش قدم شده و انقلاب مخملی و رنگین انجام داده و افکار عمومی و روان جامعه را از این خیال خامی که جهان استعمارگر در ذهنش ساخته بودند، آسوده خاطر و اقناع و آرام سازد. در حقیقت جمهوری اسلامی موفق شد که انقلاب مخملی و انقلاب رنگی را نیز به مانند بسیاری از گفتمان های اپوزیسیون برانداز به نفع خود مصادره نماید.
خوشبختانه امروز نزد تعداد کثیری از میهن پرستان ایرانی این حقیقت آشکار گشته که از سلطه و اسارت اهریمن و اسلام و آیت الله نمی توان با مبارزات مدنی و مسالمت آمیز و مخملی و به دور از خشونت رها شد. به آن افراد و گروه هایی نیز که قتل مردم معترض در خیابان ها و توسط کفتارهای خونریز ولی فقیه را دلیل راستی و درستی نظر خود مبنی بر فراخواندن ملت به مبارزات مسالمت آمیز می دانند، باید یادآوری نمود که در همین مدت کوتاه، رژیم جنایت اسلامی تعداد به نسبت بیشتری از ملت را در زندان های اوین و گوهردشت و زاهدان و در مقابل چشم اصلاح طلبان مزور به دار آویخته است.

دوم رژیم می خواست بر این نکته اصرار بورزد که هر تغییر و تحولی تنها و فقط تنها از درون همین نظام و در چارچوب قانون اساسی آن ممکن و مقدور است و اپوزیسیونی که عملاً قادر به پی گیری ِ مطالبات مردم بوده باشد، در بیرون از جمهوری اسلامی وجود خارجی ندارد. فحوای سخن میرحسین موسوی در تمامی بیانیه هایش بر این نکته به صراحت تأکید می گذارد. بویژه آنجا که ایرانیان تبعیدی و مهاجر را به جداکردن صف خود از سکولارها توصیه می کند. ( اگرچه وی و سایر اصلاح طلبان از بکاربردن واژهء« سکولار» در سخنانشان، حتا به نفی هم وحشت دارند.)

سوم و مهمتر از همه که شاید می بایست در مقام نخست ذکر می شد، تطهیر گنداب متعفن اسلام و آخوند است و نجات مافیای روحانیت از ضربات خردکنندهء نسل نواندیش و مدرن و جوانان و دختران و پسران متنفر از شریعت زشت و احکام خونریز و ضدارزش های اسلام و مجموعاً بیزار از شر هرچه اسلام ناب محمدی است.
استفتاء ها و فتواهای اسلام فروشان و آخوندهایی که به دست و پا افتاده اند و بیضهء اسلام را در خطر می بینند در این زمینه پرمعناست. مانند مکاتبات آخوند محسن کدیور با آخوند حسینعلی منتظری و یا فتواهای آخوند صانعی. اینروزها آیت الله ها و اسلامفروشان گویا بازاری برای فروش زوزه های ماقبل تاریخ خود پیدا کرده اند که پابرهنه به میدان مسائل اجتماعی و سیاسی ِ ملت ایران که عمیقاً و بطور همه جانبه اموری سکولار و دنیوی است و به معیشت و امنیت و آزادی ها و حقوق مدنی و تنظیمات روابط اجتماعی مردم مربوط است دویده و با استناد به آیه ها و یاوه های مذهبی و مزخرفاتی تکراری و تهوع آور از قبیل علی و خلخال پای زن یهودی و نامه به مالک اشتر...، برای فروش متاع گندیدء شرع مقدس تبلیغ می کنند. وقاحت و گستاخی آیت الله ها و حجج اسلام و مجتهدین و دایناسورهای دکاندار بر همگان آشکار است و در این یادداشت کوتاه قصدی نیست که بر این زمینه قلم رانده شود.

به گمان من صحت و درستی این تحلیل را در خطبه های نماز جمعهء آینده (26 تیرماه) که به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد مشاهده خواهیم کرد. آنجا که وی نصیحت خواهد نمود که فتیله را پایین بکشند و هر دو جناح رژیم را به وحدت و مصالحه از طریق کدخدامنشی بر سر سرنوشت علی خامنه ای و دولت احمدی نژاد دعوت خواهد نمود. پس از این روز، بازداشت شدگانِ اصلاح طلب بی سر و صدا و آهسته اهسته از زندان آزاد خواهند شد و غیرخودی ها و سکولارها و آزادی خواهان و میهن پرستان واقعی، تحت شکنجهء مجاهدین اسلام و با سکوت و توافق ضمنی ِ اصلاح طلبان و موسوی و کروبی و خاتمی یکی یکی در زندان ها به قتل خواهند رسید.

واقعیت این است که منبعد خامنه ای و احمدی نژاد اگر پایه های نظام اسلامی را هر روز بیشتر از روز پیش سستر نکنند، قطعاً قادر به حفظ جمهوری اسلامی از سقوط محتومش هم نخواهد بود. امروز اصلاح طلبان و ملی- مذهبی ها و آیت االه های به ظاهر لایت مانند منتظری هستند که با ساپورت مافیای رفسنجانی به فکر نجات جمهوری اسلامی افتاده و تصمیم گرفته اند یک ولی فقیه دیگری را به ماتحت ملت ایران حقنه کنند.
لازم است که میهن پرستان و سکولارها و جوانان آزادی خواه با شرکت گسترده در چمن دانشگاه و محل برگزاری نماز جمعهء 26 تیرماه و با هو کردن رفسنجانی، هم در زمان نماز خواندن و هم در هنگام ایراد خطبه ها، کل مراسم را به هم بریزند. یادمان باشد در نمازجمعه شرکت می کنیم ولی طبیعی است که نماز نخواهیم خواند و دسیسه های اصلاح طلبان را جهت خاموش ساختن قیام سرنگونی نقش بر آب خواهیم کرد.
siamakmehr@yahoo.com




: فهرست 20 نوشتار واپسین

سرنوشت آزاداندیشی در جامعهء توحیدی
«دربارهء اسلام و از جمله«اسلام رحمانی
!سکولاریسم یعنی مرگ بر اسلام
سفر به سرزمین ممنوعه
تحولات جامعه در سال پیش رو
!ما آتش پرستیم
چهارشنبه سوری، خاری در چشم اهریمن
مرگ حکومت اسلام در سالروز تولدش
دربارهء بیانیه های زنجیره ای جناح اصلاحاتچی
میخ های تابوت مرجعیت شیعه
توضیحی دربارهء یک حد شرعی
رستاخیز ایرانیان و دشمنانش
قصاص یا توحش اسلامی
!بازگشت گربه نره
اسلام که تنگ آید --- آخوند به جفنگ آید
درک شرایط مبارزه در قلمرو اهریمن
دربارهء شکنجه و لواط اسلامی
عینکِ سبزِ فریب
سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن
مافیای روحانیت در نبرد مرگ و زندگی


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

     E.mail                     Home
دکتر اسماعیل خویی

اعلامیه جهانی حقوق بشر
کمیته دفاع از حقوق بشر
حزب مشروطه ایران
سکولارهای سبز
مقالات سیاسی
درفش کاویانی
زنده باد انقلاب
سکولاریزم نو
علیه تبعیض
فرهنگشهر
بی خدایان
انجمن آرا
کاوه سرا
سربازان
نیلگون
زندیق
افشا
کافر


آژانس خبری کوروش
اخبار روز
اطلاعات.نت
ایران امروز
پارس دیلی نیوز
ایران پرس نیوز
ایران گلوبال
ایران تریبون
بلاگ نیوز
روشنگری
گزارشگران


نوید اخگر
نادره افشاری
منوچهر جمالی
آرامش دوستدار
امیر سپهر
پری صفاری
میرزاآقا عسگری
بهرام مشیری
اسماعیل نوری علا



Archives