IRAN LAND'S REPORT           گزارش به خاک ایران
سیامک مهر
Tuesday, January 24, 2006

 

طبل تو خالی آخوند و پاسدار

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سردار ذوالنور در جمع طلاب مدرسه حقاني قم در خصوص حمله احتمالي آمريكا به ايران، گفت:
الان عقبه‌‏هاي آمريكا در تيررس ماست ... امروز آمريكا در هيچ جاي عراق و حتي مي‌‏توانم ادعا كنم در خاورميانه و حوزه خليج فارس هيچ پايگاهي ندارد كه در تيرس و برد موشكي ما نباشد.
وي تاكيد كرد: ما قبول داريم كه دشمن در زمينه‌‏هايي بر ما برتري دارد، مثلا نبرد هوايي و جنگ الكترونيكي. اما ما نيز در مقابل استراتژي‌‏اي را اتخاذ كرده‌‏ايم به نام استراتژي "دفاع نامتقارن و نبرد نامتقارن" كه در اين نبرد ما تمام نقاط قوت دشمن را در نظر گرفته‌‏ايم و متناسب با آن طراحي عمليات كرده‌‏ايم كه چكار كنيم كه دشمن از اين نقاط قوت استفاده نكند و نقاط ضعف دشمن كدام است تا از آن طريق به دشمن ضربه زد.
ذوالنور با اشاره به اينكه دشمن به شدت در دريا آسيب‌‏پذير است، گفت: اين نيز يكي ديگر از نقاط ضعف دشمن است زيرا ما شيوه‌‏هايي براي جنگيدن در دريا داريم كه دامنه جنگ و درگيري را به درياي عمان و اقيانوس هند بكشيم و اين گونه نيست كه بگذاريم دشمن به پشت مرزهايمان بيايد و آنجا با او درگير شويم.
منبع خبر

این بوزینه و همپالگی های وی نمی فهمند که اگر ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا به قصد نابودی نظام تروریستی جمهوری اسلامی به ایران حمله کند بنا به تجربه هایی که از عملیات نظامی در افغانستان و عراق کسب کرده است ( چه به لحاظ تکنولوژی نظامی و چه از نظر استراتژی های جنگی ) آنچنان توانمند و برق آسا و کوبنده بر سر حاکمان رژیم جهل و جنایت آوار خواهد شد که اینان به طرفه العینی به شلوارشان خواهند رید. سپس برای تمیز کردن خود تا به این فکر کنند که با پای راست وارد توالت بشوند یا با پای چپ، خواهند دید مردم ایران مسجد و مستراحشان را یکی کرده است.
تصویر کج و معوج و دروغی که از آمریکا توسط آخوندهای حکومت اسلامی از زمان خمینی آن زاده ی اهریمن در اذهان مردم ساده ساخته شده است باعث غفلت عمومی از قدرت مافوق تصور نظامی، اقتصادی و تکنولوژیک آمریکا گشته است؛ به طوری که گمان عامه بر این است که آمریکا کشوری است شبیه و در اندازه های مثلاً ترکیه، پاکستان، مصر ...
آمریکا هرگز هم در افغانستان و هم در عراق با هیچ کشوری نمی جنگید بلکه برای نجات مردم این سرزمینها از دیو طالبان و صدام به کمک ایشان آمده بود و گرنه چنانچه قرار بر جنگ بود به راحتی می توانست سرتاسر خاک افغانستان و عراق را تا عمق چند متر زیر و رو کند به طوری که هیچ جنبنده ای تا سالهای سال در آنجا یافته نشود.
شغال های جمهوری اسلامی مدام موشک های خود را به رخ می کشند . همانگونه که صدام حسین و نظامیان عراق در هنگام حمله آمریکا فرصت پرتاب حتا یک موشک و پرواز یک هواپیمای جنگی را نیافتند؛ آخوندها نیز چنینند و بهتر است موشکهای خود را برای اماله به ماتحت علمای قم و نجف از هم اکنون روغن مالی کنند تا زحمت مردم ایران را برای چنین کاری کم نموده باشند.
با آغاز حمله نظامی ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا، ما ایرانیان از داخل با یورشی قهرمانانه به مراکز تجمع رهبران حکومت اهریمنی اسلام، گروه گروه و طویله طویله از آخوند و پاسدار جنایت پیشه را برای ارسال به زندان گوآنتانامو بسته بندی خواهیم کرد.

دشمن ما ایرانیان، زمامداران تبهکار و تروریست و عرب پرست حکومت اسلامی اند نه آمریکا. ما ایرانیان اینبار خردمندانه از فرودگاه تهران تا میدان آزادی را برای سربازان ارتش رهایی بخش ایالات متحده آمریکا با گل سرخ فرش آذین خواهیم نمود.




: فهرست 20 نوشتار واپسین

سرنوشت آزاداندیشی در جامعهء توحیدی
«دربارهء اسلام و از جمله«اسلام رحمانی
!سکولاریسم یعنی مرگ بر اسلام
سفر به سرزمین ممنوعه
تحولات جامعه در سال پیش رو
!ما آتش پرستیم
چهارشنبه سوری، خاری در چشم اهریمن
مرگ حکومت اسلام در سالروز تولدش
دربارهء بیانیه های زنجیره ای جناح اصلاحاتچی
میخ های تابوت مرجعیت شیعه
توضیحی دربارهء یک حد شرعی
رستاخیز ایرانیان و دشمنانش
قصاص یا توحش اسلامی
!بازگشت گربه نره
اسلام که تنگ آید --- آخوند به جفنگ آید
درک شرایط مبارزه در قلمرو اهریمن
دربارهء شکنجه و لواط اسلامی
عینکِ سبزِ فریب
سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن
مافیای روحانیت در نبرد مرگ و زندگی


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

     E.mail                     Home
دکتر اسماعیل خویی

اعلامیه جهانی حقوق بشر
کمیته دفاع از حقوق بشر
حزب مشروطه ایران
سکولارهای سبز
مقالات سیاسی
درفش کاویانی
زنده باد انقلاب
سکولاریزم نو
علیه تبعیض
فرهنگشهر
بی خدایان
انجمن آرا
کاوه سرا
سربازان
نیلگون
زندیق
افشا
کافر


آژانس خبری کوروش
اخبار روز
اطلاعات.نت
ایران امروز
پارس دیلی نیوز
ایران پرس نیوز
ایران گلوبال
ایران تریبون
بلاگ نیوز
روشنگری
گزارشگران


نوید اخگر
نادره افشاری
منوچهر جمالی
آرامش دوستدار
امیر سپهر
پری صفاری
میرزاآقا عسگری
بهرام مشیری
اسماعیل نوری علا



Archives