IRAN LAND'S REPORT           گزارش به خاک ایران
سیامک مهر
Tuesday, April 22, 2008

 

عرب ستیزی مبتذل و یک انحراف

دقیقاً زمانی که گربه عابد و زاهد گشته و رژیم اسلامی بیشتر از هر هنگامه ای عربده ایران ایران از بوق و بلندگوهایش سر می دهد و از سرزمین آریایی و آرش و مرز پرگهر و مهد شیران می گوید و بنا بر نیاز حیاتی اش موقتاً «امت» را رها کرده چسبیده است به «ملت»، آنوقت گروه کوچکی پیدا شده که با شعارهای ناسیونالیستی و ضد عرب، مردم را به تجمعی اعتراضی در مقابل سفارت امارات متحده عربی دعوت می کند. این همزمانی و همسویی شعارها با صلاحدید خود رژیم ترتیب یافته است.
این گروه با ترکیب و مخلوطی از شعارهای اسلامی و شعارهای میهن پرستانه با چاشنی تند عرب ستیزی، ملغمه ای ساخته است که هم حزب الهی ها و هم ایران دوستان ساده اندیش را به یک نسبت گیج و کلافه می کند:

با حضور پر شور در این تجمع عظیم به اعراب نشان خواهیم داد که تا جان در بدن داریم از ذره ذره این موهبت الهی(!) دفاع خواهیم کرد.
... که اعراب از فرا رسیدن آن روز وحشت داشته باشند.
... خط بطلانی خواهد بود بر یاوه گوییهای اعراب.
خاک بر دهان یاوه گویان عرب بپاشید.
من ایرانیم، آرمانم شهادت(!)


در زمانه ای که جمهوری اسلامی از ایران کشوری ساخته است ضعیف و فقیر و منزوی و مطرود و منفور، طبیعی است که به مانند اسب مُرده ای هر کس از راه برسد بخواهد نعلش را بدزدد. لاشه ایست که هر مُردار خواری را به خود جلب می کند. همزمان که شیخک نشین های حاشیه خلیج فارس چشم طمع به دریا و جزایر ایرانی دوخته اند، روسیه و کشورک های آسیای میانه نیز در کار بلعیدن دریای مازندران هستند. بنابراین بحث ما در این موارد و مسائل و در اختلافات ارضی، حرف نژادپرستی و صحبت عرب و عجم نیست.

هر فرد و قشر و گروه و جمعیت و سازمانی که داعیه وطن پرستی داشته و جز به سرافرازی و بهروزی و سربلندی و آبادانی و آزادی ایران و ملت ایران نمی اندیشد، می باید در به در به تعقیب عرب هایی بپردازد که نکبت و بختک اسلام و آخوند را بیش از چهارده قرن بر وطنش آوار کرده اند و در این دوران نیز با تشکیل اولین حکومت الله بر روی زمین، سی سال متوالی رنگی از خون و خاکستر بر وطن پاشیده اند. آدرس چنین عرب هایی مطمئناً سفارت امارات نیست.
آن عربی که فردوسی بزرگ در وصفش می گوید:
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایی رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

آن عرب امروز در جماران لانه کرده است. آن تازیان در کاخ مرمر و مجمع تشخیص مصلحت نظام نشسته اند. آن عرب ها را در مجلس خبرگان و در حوزه های علمیه در قم و مشهد جستجو کنید. برای اعتراض به عرب ها به جای سفارت امارات می باید در مقابل مجلس اسلامی در میدان بهارستان تجمع کرد که توحش و تجاوزگری و بدویت تازیان بیابانگرد را به نام قوانین اسلامی بر جان و جهان ما حاکم ساخته اند. که ایران را در بین نزدیک به دویست کشور جهان به عقب مانده ترین و بی آبروترین و منفورترین کشورها تبدیل کرده اند. اگر استقلال فکر داشته باشیم لااقل می باید همزمان در برابر وزرات خارجهء جمهوری اسلامی نیز تظاهرات و اعتراض کنیم.

رژیم اسلامی در این روزها با شعارهای میهن پرستانه و به قصد فریب تعدادی ساده لوح و ناآگاه، بر این اندیشه است که هم دور دوم انتخابات مجلس هشتم را رونقی ببخشد و هم در پی بی اعتبار شدن جدی شعارهای اسلامیش و نیز با تکیه بر تجربه ای که از جنگ هشت ساله اندوخته است شاید بتواند با ملی گرایی ریاکارانه، گروهی از ایرانیان وطن دوست را به عنوان حامی و همرزم خود و یا به عنوان گوشتِ دم توپ در صورت حمله نظامی همواره قریب الوقوعی که از سوی آمریکا و متحدانش رژیم را تهدید می کند، آماده سازی و ذخیره و انبار کند.

نظام عرب پرستان اسلامی و حکومت فقهای اسلام جدی تر از هر مقطعی در عمر سی سالهء خود در سراشیبی محتوم سقوط قرار گرفته است و تحریم و تحدید های اقتصادی و تهدید دائمی حملهء نظامی آمریکا خواب و راحت را از پایوران آلوده به جرم و جنایت رژیم ربوده است. در چنین هنگامه ای تمام سعی و تلاش رژیم صرفِ به انحراف کشاندن مبارزات آزادی خواهانه ملت ایران می گردد. رژیم اسلامی فراتر از هر زمانی از شورش ها و حرکت های اعتراضی مردم می ترسد. در صورت قیام مردمی و اشغال خیابان ها توسط ملت، جمهوری اسلامی بیشتر از 24 ساعت نخواهد توانست بر اوضاع کنترل داشته باشد.
با توجه به چنین موقعیت و شرایطی هوشیاری بسیار لازم است تا از هرز و هدر رفتن انرژی های اعتراضی در مسیرهای انحرافی پیشگیری نمود. نباید توجه افکار عمومی را از اعتصابات کارگری، از نارضایتی های گسترده نسبت به گرانی و فقر، از اعتراضات معلمان، دانشجویان و از سرنوشت زندانیان سیاسی به سمت و سوی شعارهایی تغییر داد که شائبه هدایت و هماهنگی جمهوری اسلامی از گوشه و کنارش پیداست.
siamakmehr@yahoo.com

در همین ارتباط:
http://khakeiran.blogspot.com/2004/12/blog-post_10.html




: فهرست 20 نوشتار واپسین

سرنوشت آزاداندیشی در جامعهء توحیدی
«دربارهء اسلام و از جمله«اسلام رحمانی
!سکولاریسم یعنی مرگ بر اسلام
سفر به سرزمین ممنوعه
تحولات جامعه در سال پیش رو
!ما آتش پرستیم
چهارشنبه سوری، خاری در چشم اهریمن
مرگ حکومت اسلام در سالروز تولدش
دربارهء بیانیه های زنجیره ای جناح اصلاحاتچی
میخ های تابوت مرجعیت شیعه
توضیحی دربارهء یک حد شرعی
رستاخیز ایرانیان و دشمنانش
قصاص یا توحش اسلامی
!بازگشت گربه نره
اسلام که تنگ آید --- آخوند به جفنگ آید
درک شرایط مبارزه در قلمرو اهریمن
دربارهء شکنجه و لواط اسلامی
عینکِ سبزِ فریب
سرانجام انقلاب مخملی در قلمرو اهریمن
مافیای روحانیت در نبرد مرگ و زندگی


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

     E.mail                     Home
دکتر اسماعیل خویی

اعلامیه جهانی حقوق بشر
کمیته دفاع از حقوق بشر
حزب مشروطه ایران
سکولارهای سبز
مقالات سیاسی
درفش کاویانی
زنده باد انقلاب
سکولاریزم نو
علیه تبعیض
فرهنگشهر
بی خدایان
انجمن آرا
کاوه سرا
سربازان
نیلگون
زندیق
افشا
کافر


آژانس خبری کوروش
اخبار روز
اطلاعات.نت
ایران امروز
پارس دیلی نیوز
ایران پرس نیوز
ایران گلوبال
ایران تریبون
بلاگ نیوز
روشنگری
گزارشگران


نوید اخگر
نادره افشاری
منوچهر جمالی
آرامش دوستدار
امیر سپهر
پری صفاری
میرزاآقا عسگری
بهرام مشیری
اسماعیل نوری علا



Archives